Garanti Şartları

GARANTİ ŞARTLARI

Bu metinde mobitoolstore.com.tr mobitool diye anılacaktır.

mobitoolsitesinde satışa sunulmuş olan ürünlerin tamamı mobitool garantisi altındadır. Ürünün garanti içeriğini ve süresini tamamen mobitool mobilya belirlemektedir.mobitoolsatın almış olduğunuz ürünlerin garanti sürecini takip eder.

1. Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.

2. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı Firmamızın garantisi kapsamındadır.

3. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 20 iş günüdür. Bu süre, mala ilişkin arızanın, malın satıcısı, bayi, acentesi, temsilciliğinden birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 20 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

4. Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.

5. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın:

a. Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması

b. Tamiri için gereken azami sürenin aşılması

c. Üretici firmanın düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya kayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.

6. Garanti belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'ne başvurabilir.

7. Garanti Belgesi'nin açılarak tüketiciye verilmesi sorumluluğu tüketicinin malı aldığı satıcı, bayi, acente veya temsilciklere aittir.

8. Garanti Belgesi üzerinde yazılı olan bilgilerin aslının bozulması durumunda bu garanti belgesi geçersizdir.

9. Garanti Belgesi'nin geçerli olabilmesi için fatura ibrazı zorunludur.

GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA OLAN HALLER

1. Ürünün müşteriye tesliminden sonraki yükleme, boşaltma, taşıma ve muhafazası sırasında oluşan hasar ve arızalar,

2. Yetkili teknik servis ekipleri haricinde yapılan montaj, bakım ve onarımlardan dolayı oluşan hasar ve arızalar,

3. Su ve elektrik tesisatçısı hatalarından dolayı oluşan hasar ve arızalar, yangın ve su basması ile meydana gelecek hasar ve arızalar,

4. Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılması ve diğer kullanıcı hatalarından kaynaklanan hasar ve arızalar, garanti kapsamı dışındadır. Yukarıdaki belirtilen durumlarda oluşacak hasar ve arızaların giderilmesi ücret karşılığında yapılır.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.